Тито је ваш и ја вам за то нисам крив…

23 јуна 2017 од Иван Стефановић

Данас сам гледао неколико минута ријалити Вучића. Коса ми се дигла на глави од свега. Човек нешто доказује да је битан и да је вољен. Битан јесте свима овима који су се преко њега накачили на државну сису. Мени је апсолутно незанимљив. Пребацио сам канал на цртаће и уживао гледајући “ Кућу Бука “…

Очита жеља да докаже да је бољи од Тита, видео сам да играју неке и певају а ђе је бре слет? Нема ни штафете! Па није ни присмрдио ћопавом загорцу. Видех Вука Драшковића како се рукује са новим Брозом. Ваљда му недостаје Доланц и доба комунизма када је са Даном играо у козарачком колу и ту је смувао. Похрлили сви новом Титу па чак и принц Александар Карађорђевић. А да вам не причам да је дошла сва она бљутава западна елита које се Вучић две деценије гадио. Запита се човек а како смо ми из опозиције страни плаћеници, трулеж европска и натовска кад му је сав тај трулеж дошао у госте?

Но, имам предлог за ове напредњаке. Да се уведе штафета али да се излије од бронзе у облику сендвича и да се носа тјеком наше домовине. Да се укину све странке и остави само СНС као некад КПЈ. Шта више да се бахћемо са изборима и “ народном вољом “, једнопартијски систем и довиђења…

Нас прогласите државним непријатељима који пишемо и куропецамо се у овом живом блату, па нас сметите у неке луднице, голе отоке… Да тражим азил немам где, јер тамо где би тражио они дошли да му честитају.

Југославију није убио запад, њу су убили они који су се углавили у КПЈ и почели да роваре, да се богате, да запошљавају родбину, познанике, поданике… Тада је систем почео да трули изнутра. Србија је баш у том канцерогеном стадијуму. Све ће ово прснути као лајсна а све ове гузоње ће преживети јер они имају већ обезбеђен азил…

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
јун 2017.
П У С Ч П С Н
« мај   јул »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Категорије

Архиве

