Мистерија је решена ;)

18 јула 2017 од Иван Стефановић

Јогурт у пирамиди је врсни патент Египћана Милојка и Станоја који су били рођаци преко фараона Туте Камона. У знак сећања на славну прошлост за време Тита а симболично посвећено Тути Камону створен је јогурат у пирамидалном паковању. Е данас је то оживело у циљу да ће пирамидални облик поново ујединити братство и јединство. Мада смо деценију гледали како се братство коље са јединством не значи да губимо наду а некадашњи бенд Сребрна Крила певао је: “ Ја љубио сам Наду у студенском граду “…

Јогурт у пирамидалном облику зна да сврши посао ако га држиш у руци а неко те избије уз такта па скочиш и велиш: “ Шта с’ реко мајмуне“ а несвесно си стисо тетарпак. То се зове случај свршеног јогурта а ти после докажи злурадим одакле ти те флеке по мајици. Једино решење је да су те силовали педери са екскурзије и да те боли дупе шта ко мисли о томе… 😉

Урбана легенда каже да ко држи јогурат у пирамидалном паковању на глави по’ сата тај нема главобољу али га прогласе будалом без проблема. То је она фора: “ Изгледа шашаво али мене леђа не боле “. “ Браво, браво! Стојиш право!“

jogurt_trougao_promo

Шта треба да значи ово “ Моја кравица“? Јел то треба да учите децу кад сисају мајку да им кажу: “ Моја кравица “? Ово је чиста завера против нас србаља. Масончине смислиле да деца мајке зову кравама, а шта друго да помислимо 😉 Ђе је пирамида ту је и стециште сатаниста. А и Сатараш је осумњичен јер почиње са САТА а знамо да је то тајни код НИСТА а не РАШ. Дакле Сатараш је заправо јело САТАниста. Чито ја у Трећем оку бем ти труње. Како сам то прочитао ја се тотално сатарио. А знам људе који се сатиру од сатараша. Одма сам отишо до попа да се исповедам.

Оче згрешио сам. Јео сам сатараш и пио јогурт пирамидалног паковања. И видим поп чука поруку: “ Жено, сакриј онај јогурт да не види ова будала “…

И као пише на ћирилици “ Моја кравица “ а што Имлек пише на тој латиници? Нисте се питали јер нисте ни приметили. Ко год је попио јогурат из овог паковања тај је приступио Сотони. Јесам! Признајем и ја сам попио али у знак покајања пио сам десет дана литре јогурта из правоугаоног облика. Два паковања Флонивина сам попио леб ти пољубим да стане сраћка, али покајао сам ко прави!

 

 

 

Skrapez
#skrapez #serbia #fujifilm #river
јул 2017.
П У С Ч П С Н
« јун   авг »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Категорије

Архиве

