Смрдоју из СНС-а ( Није препоручљиво за особе испод 18 година )…

Што не радиш? Па нисам члан СНС-а, нисам пожељан! Па учлани се у СНС! Ало брате а поштење, образ, достојанство? Ма ко то гледа будало више!!!

То је та конверзација са познаником…

Е сад онако трезвене главе да велим неку реч о томе…

Ти мали човече звани “ друг члан “ владајуће партије си мало говно од човека. Озбиљно ти велим и не кајем се што ти кажем да си говно. Говно смрди рођаче, говно је скуп лоших ствари које тело одбацује кроз чмар. Е ти си то! Озбиљан сам гованце мало! Мени си дошао да делиш савете и да ме упутиш у септичку јаму звану учлањење. Био сам ја давно у тим каљугама, говнаријама и знам пуно више од тебе шта је то. Кајем се, нема дана кад ме не жацне срамота.

Ти си напросто дошао да ми делиш савете. Еј, ти који си пред изборе водао као коњ оне активисте по граду. Скупљао си капиларне гласове као последња беда само да би сачувао радно место. Смрдоје! Прдоје! Мали љигавче… И ти мени препоручујеш да будем члан! Смрдоје! Прдоје! Мрш’ море!

Смрдоје! Ти си тај који сваки дан имаш страх од губитка посла. Не! Ти ниси добар радник, ти си добар увлакач зато се и плашиш јер ако изгубиш посао нема друге прилике јер немаш знање Смрдоје имаш рутину лизања чмара разним гузицама. А гузица је синоним производње гована. То се  каже код финих фекалија.

Смрдоје, знаш ли ти колико је крви проливено на фронту због достојанства, због слободе, због фамилије? Ђедови су ти били курчевити а ти си спрчевит, чмаролизалица. Ти си мало гованце које на сваку препреку заузимаш клечећи положај. Теби је то нормално јер ти немаш више осећај достојанства, ставова, принципа, начела. Ти си млохавац којег помера сваки поветарац. Дефиниција тебе је да си фекалија – говно. То си ти мали човече друже члане ми ти се кунемо!

Ти си члан странке, удружио си се са јајарама, неписменим будалетинама, доносиш одлуке, питаш се нешто Смрдоје несрећо једна! И ти мени кажеш да сам нерадник! Теби Смрдоје и осталим говнарима могу да кажем да ћу умрети достојно од глади али вама се Иван сагињати неће јер има преча посла од сакупљања капиларних гласова, лизања гузица неким гузичицама од људи који лижу мало веће гузице а те веће гузице лижу још већа дупета а та већа лижу највеће дупе председника Србије!

Нећу бре да будем са фекалијама које се редовно убризгавају миришљавим аромама. Говно остаје говно и тачка!

Говно се не дешава случајно, говно се рађа само је питање времена кулминације остварења.

Ти имаш плату, ти идеш на састанке СНС-а, ти си бре фаца. Ови твоји запошљавају своје, курче се, може им се. То је та фекална вренџа. Не знаш шта је вренџа? То је мени једна баба рекла: “ Ђе ти је Иване она твоја вренџа “, баба ми после објаснила да је то дружина. Ти си Смрдоје тренутак слабости ове државе, ти се непогода удружена, ти си кукавица – пацов јер та фекална животиња самостално никад не напада, она у чопору функционише. Смрдоје сербски, Прдоје верски, Смрдоје клечки, одбацио си све врлине а обуко си оно најгоре на себе.

Смрдоје, не говори ми да сам нерадник. Ја сам само последица вас говнара који кројите судбине народа. Али Смрдоје упамти једно: “ Ничија није горела до зоре “, а ти Смрдоје види после ЂЕ и где ћеш.
Желим ти пријатан дан Смрдоје – Прдоје…

П.С. – Ова прича се односи на све говнаре из било које странке који се понашају као у причи… 😉

