Имаш ли секунд?

Јуче једно Љајићко чељаде излази из аутомобила и пита ме: “ Иво, имаш ли секунд “? ја онако вазда искрен велим: “ НЕ! За тебе немам ми милисекунд“…

Сваком човеку треба дати шансу, све то стоји, али да би неко схватио неке ствари просто мораш бити хладан и беспоштедан. Ко има секунд за све нас који немамо шансу да нађемо ухлебљење у Косјерићу? Ко има јебени секунд за оне који немају странку? Ко има секунд за невољнике? Нема нико јер заболе их гузица за све нас. Е па немам ни ја ни милисекунду за било какву причу са онима који су се погордили на власти.

Стварно сам имао јаку одлуку да престанем писати о дневној политици у Косјерићу, али немате појма колико је то немогуће. Како сам престао да пратим дневну политику наше вароши није имало дана а да не наиђеш на препреке, на узнемиравања и на провокације. Једни говоре како сам се уплашио, да су ми очитали буквицу. Смејао сам се томе сатима. Други веле да сам се продао. Их камо среће да сам ја такав, сад би се брчкао негде на мору и глумео поштење. Е трећи су упали у параноју да спремам неку велику причу против њих. А ја сам само хтео да се склоним од свега јер сам уморан од лоших људи…

Имам огромно искуство у политичким сагледавањима, звучи нескромно али и ја мало да се курчим 😉 Оно што проклето знам је да у Косјерићу немамо поштене политичаре ни у власти а ни у опозицији ( част изузетцима). Нама се не смеши боље сутра са таквим карактерима. Ако мислимо за бољу будућност мораћемо да се обрачунамо са јајарама из политике који су пустили корење.

Сва политика се своди на лични интерес. Постоје одређени људи у свим странкама који би хтели поштено да раде али су надјачани. Е те људе ја позивам да изађу и да направимо причу за наредне изборе. Ако мислите да има разлике између СНС-а и ДС-а онда се варате. Обе странке имају ту болест похлепе јер имају људе “ кокете “који користе политику за своје потребе. ДС није више окосница опозиције као ни СПО. Једноставно ми тренутно немамо опозицију у Косјерићу. Опозиција се свела на трцкање по седницама Скупштине. Где је опозиција у званичним саопштењима? Нема је нигде! Ја ћу им дати медијски простор, али свело се Иван ће све! Е па неће Иван све.

ДС има људе који кокетирају са СНС. А то је поражавајуће. СПО мудро ћути али се одавно излизао још од оне Изворске колаборације уз трубаче. Да се разумемо, ја сам подржао Бобана Вукосављевића на локалним изборима јер је поштен човек. Био је једина понуђена опција да ваља. Али на жалост укаљане странке попут ДС-а и СПО-а нису му дале шансу да освоји власт. После избора све се показало ко је какав.

СНС је сведен на политичке богаље, политичке сплачине. Не памти Косјерић да је на власти имао оволике ђилкоше. Немају школе, немају образа, немају ни угледа, немају ни основне врлине. Скупила се дружина са ливаде после роштиљања и направила власт. Жалосно. Опет са друге стране жутаћи су имали писмене људе и држали су ниво културе. Али Драган Вујадиновић је жртва сецикеса које и даље вршљају по ДС-у. 

Зашто све ово говорим?

Каква је сврха да ДС упире прстом у СНС? Ко упире прстом? Чији је прст? То је сва поента приче. Уместо да су после избора створили тим који ће да ради на поправци, они су оставили исте пељвере који су их коштали угледа и суноврата странке. Зато ја немам ни милисекунд за такве. Тај њихов секунд кошта нас годинама. Морамо једном схватити да непоштени не смеју имати права у политици. Морамо поручити и једнима и другима да неће добити глас од нас ако видимо на листама КОКЕТЕ. 

Неки дан на седници Скупштине појавила су се скандалозна документа где су уплетени Милијан Стојанић и Зоран Урошевић. Ради се о парама и тендерима где су непостојећа предузећа имале причу да би неко добио посао. Биће и о томе ових дана приче на Мислионику. Има срања на све стране, али, морамо прво да почистимо своја дворишта па онда да се обрушимо на напредњачко.

Жалосно је то што смо због одређених будала у опозицији сведени на то да данас влада напредњачка болумента. Опозиција ако се не прочисти радикално, не треба је ни гласати.

Да се разумемо, нису сви непоштени у странкама, али су неприметни и бескорисни у њима. Поштен си? Шта тражиш у СНС-у? Можда си поштен али си саучесник у непоштењу рођаче! Ћутиш ко пизда и слежеш раменима и шапућеш о поштењу. Да ти велим нешто тако поштеном: “ Море носи се у пизду материну “…

Мора се водити ОДЛУЧНА политика без јебених компромиса. Људи, нема више простора за личне интересе јер све сте побрстили, остала је само ледина. Морамо почети да стварамо за опште добро јер ово што се до сада радило је свесно убијање живота. Себична политика царује! Али ви не схватате да томе долази крај хтели то или не! Посркали сте све. Нема више ничега. Живи се ненормално. И сад ћемо вас да гласамо као опозицију а ви зарађујете паре тако што сте компромисно створили договоре са влашћу. Е па рођаци не мере то више тако…

Прст на чело идиоти!

Мислите ли ви да је свеједно што гладни и уморни од рада за мале паре посматрају како се запошљавају политичке битанге? Тиња бес у народу ма колико то сад звучи невероватно. Ви сте умислили да сте недодирљиви. Варате се пуно. Долазе времена када ће врућ шамар да опаучи сваког човека у Србији. Буђење ће бити болно али отрезниће опијене лажима.

Апелујем жутима да склоне кокете, апелујем младима да се клоне кокета и створе своју причу. Апелујем овима на власти да се ману ћорава посла јер после биће касно. Апелујем народу да престане се делити на странке. Ми немамо избора осим живота, немамо времена да се сврставамо под заставе. Наша једина застава треба да  буде ЖИВОТ. Под заставама живота нема у Србији.

И на крају…

Немам ни милисекунде за тебе бивши пријатељу. Немам снаге да вам опраштам јер ви се не поправљате, ви се из дана у дан кварите. Продали сте се јебеном Расиму Љајићу. Ко је тај? Шта он представља? Ко сте ви рођаци? Чему ви служите? Исто питање и за ове што су код Вулина. Исто питање је за све. Ко сте ви? Чему служите? Шта представљате? Шта доприносите народу? Лажете народ. Лицемерни сте у помагању јер се тиме хвалите да би стицали политичке поене. Играте се са сиротињом и глумите поштење. Бог све види, види и народ, некад одмах некад касно али види какви сте карактери. Рећи ћу вам онако народски: “ Серем вам се у вашу политику “…

 

 

